Środowe Forum Dyskusyjne nt. propozycji zmian w ustawie o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym
Data: 9 kwietnia 2025 r.
Prowadzący:
Cena: bezpłatne
Kontynuując spotkania Środowego Forum Dyskusyjnego zapraszamy na stacjonarne spotkanie w siedzibie naszego oddziału ul. F. Nullo 8 w Krakowie, dnia 9 kwietnia 2025 r. o godz. 17.00, w celu dyskusji oraz wymiany doświadczeń.
moduł 12 Raportowanie zrównoważone ESG - czym jest i jak zacząć je analizować?
Data: 24 kwietnia 2025 r.
Prowadzący:
prof. nadzw. dr hab .Artur Hołda
Forma: on-line
Cena:
350.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 8 godzin, realizowane będzie w dniu 24.04.2025 r. godz. 9.00-16.00 Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
moduł 20 Standardy raportowania zrównoważonego rozwoju - wymogi i przykłady zastosowania
Data: 29 kwietnia 2025 r.
Prowadzący:
Piotr Rybicki
Forma: on-line
Cena:
350.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 8 godzin, realizowane będzie w dniu 29.04.2025 r. godz. 9.00-16.00 Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
JPK CIT
Data: 8 maja 2025 r.
Prowadzący:
dr Małgorzata Rzeszutek
Forma: on-line
Cena:
350.00 zł
szkolenie zdalne (samokształcenie), współorganizowane z RO we Wrocławiu, 6 godzin realizowane będzie w godz. 9:00-14.00, Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
Rozliczenie VAT w 2025 roku
Data: 22 maja 2025 r.
Prowadzący:
dr Małgorzata Rzeszutek
Forma: on-line
Cena:
300.00 zł
szkolenie zdalne (samokształcenie), 6 godzin realizowane będzie w godz. 9:00-14.00, Cena 300 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 300 zł + 23%VAT dla osób nie będących BR
Aktualizacja wiedzy z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Data: 28 maja 2025 r.
Prowadzący:
Monika Markisz
Forma: on-line
Cena:
300.00 zł
szkolenie zdalne (samokształcenie), 6 godzin realizowane będzie w godz. 9:00-14:00, Cena 300 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 300 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
moduł 28 Analiza sytuacji finansowej jednostki gospodarczej w kontekście weryfikacji zagrożenia kontynuacji działalności NOWY TEMAT
Data: 29-30 maja 2025 r.
Prowadzący:
prof. UEK dr hab Tomasz Maślanka
Forma: on-line
Cena:
650.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 16 godzin, realizowane będzie w dniach 29-30.05.2025 r. godz. 9.00-16.00 Cena 650 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 650 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
moduł 9 Praktyczne aspekty negocjacji, w tym ustalanie warunków umów i wynagrodzenia za usługi biegłego rewidenta NOWY TEMAT
Data: 4-5 czerwca 2025 r.
Prowadzący:
Monika Iwaniec
Forma: stacjonarnie
Cena:
550.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 12 godzin, realizowane będzie w dniach 4-5.06.2025 r. godz. 9.00-14.00 Cena 550 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 550 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
Postępowanie w przypadku otrzymania zgłoszenia od sygnalisty - wzory oświadczeń, procedur, schemat postępowania
Data: 5 czerwca 2025 r.
Prowadzący:
Monika Markisz
Forma: on-line
Cena:
300.00 zł
szkolenie zdalne (samokształcenie), 6 godzin realizowane będzie w godz. 9:00-14:00, Cena 300 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 300 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
moduł 15 Komunikacja biegłego rewidenta z zarządem oraz osobami sprawującymi nadzór
Data: 9 czerwca 2025 r.
Prowadzący:
Piotr Rybicki
Forma: on-line
Cena:
350.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 8 godzin, realizowane będzie w dniu 9.06.2025 r. godz. 9.00-16.00 Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
moduł 1 Aktualizacja wiedzy z zakresu prawa podatkowego
Data: 26 czerwca 2025 r.
Prowadzący:
Magdalena Pikuła
Forma: on-line
Cena:
350.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 8 godzin, realizowane będzie w dniu 26.06.2025 r. godz. 9.00-16.00 Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
moduł 4 Najczęściej występujące nieprawidłowości w sprawozdaniach finansowych
Data: 17 września 2025 r.
Prowadzący:
Piotr Rybicki
Forma: on-line
Cena:
350.00 zł
szkolenie zdalne ODZ 8 godzin, realizowane będzie w dniu 17.09.2025 r. godz. 9.00-16.00 Cena 350 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 350 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
Księgowość i podatki fundacji rodzinnej z uwzględnieniem zamknięcia roku
Data: 18 września 2025 r.
Prowadzący:
dr Małgorzata Rzeszutek
Forma: on-line
Cena:
300.00 zł
szkolenie zdalne (samokształcenie), 6 godzin realizowane będzie w godz. 9:00-14.00, Cena 300 zł + VAT zw. dla biegłych rewidentów Cena 300 zł + 23%VAT dla osób nie będących biegłymi rewidentami
Po wysłaniu formularza otrzymają Państwo automatyczną odpowiedź z systemu.
Następnie prosimy oczekiwać na kontakt mailowy celem potwierdzenia szkolenia.
Informacje dotyczące płatności:
Podawane ceny szkoleń ODZ oraz szkoleń fakultatywnych są cenami brutto dla biegłych rewidentów (zwolnienie z VAT). Dla osób, które nie są biegłymi rewidentami do cen doliczany jest 23 % VAT.
Ceny szkoleń:
szkolenie on line 16 godz. 650 zł
szkolenie on line 8 godz. 350 zł
szkolenie on line 4 godz. 250 zł
UWAGA !!!
Cena promocyjna szkoleń ODZ RO PIBR Kraków w 2024 dla biegłych rewidentów z macierzystego Oddziału, bez zaległości w opłacaniu składek jest niższa o 30 zł:
Warunkiem korzystania z ceny promocyjnej jest brak zaległości w opłacaniu składek członkowskich - na podstawie oświadczenia przesłanego na adres krakow@pibr.org.pl
Płatności za szkolenie na podstawie otrzymanej faktury.
Faktury oraz certyfikaty uczestnictwa zostaną wysłane na adres email podany w formularzu zgłoszenia.
Informację o odbytym szkoleniu ODZ przez biegłego rewidenta wysyła organizator, z wyłączeniem samokształcenia.
Nasza kadra szkoleniowa
prof. nadzw. dr hab. Hołda Artur – prof. nadzw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (UEK) oraz Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie (WSEI). Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Rachunkowości UEK oraz Zakładu Zarządzania i Rachunkowości WSEI. Autor i współautor ponad 200 opracowań, w tym o charakterze książkowym, z dziedziny rachunkowości, podatków i finansów. Przewodniczący Rady Programowej PICM. Współpracuje z praktyką gospodarczą, w tym z międzynarodowymi grupami kapitałowymi. Prowadzi obligatoryjne szkolenia dla biegłych rewidentów w Polsce, Komisji Nadzoru Finansowego, jak również zajęcia na studiach MBA (Master of Business Administration). Przewodniczył i zasiadał w radach nadzorczych spółek, w tym w spółkach notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Posiada certyfikat dyplomowanego księgowego IFAC oraz jest audytorem II stopnia PIKW. Autor ekspertyz oraz recenzji w zakresie prawa bilansowego i podatkowego m. in. na potrzeby podmiotów z „wielkiej czwórki”.
Kurczyna Ireneusz - biegły rewident, absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie, posiada uprawnienie lustratora Krajowej Rady Spółdzielczej, absolwent studiów podyplomowych PAN „Audyt Wewnętrzny i Kontrola wewnętrzna”. Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenie ksiąg rachunkowych, przygotowania sprawozdań finansowych jednostkowych i dla grupy kapitałowej, raportowania danych finansowych do GPW, zarządzania spółką, prowadzenia ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych. Obecnie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Związku Rewizyjnego Banków Spółdzielczych im. F.Stefczyka. Współautor książek „Zamknięcie Roku 2019 w Banku Spółdzielczym”, oraz „Proces Łączenia Banków Spółdzielczych - praktyczne aspekty łączenia”. Wykładowca i organizator szkoleń dla księgowych banków spółdzielczych w tematyce rachunkowości i finansów. Wykładowca na Uniwersytecie Rolniczym im. H. Kołłątaja w Krakowie na studiach podyplomowych MBA „Zarządzanie Bankiem Spółdzielczym”.
Machlowska Monika - radca prawny, doradca podatkowy, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie, absolwentka studiów podyplomowych Administracji Europejskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Dziennikarskich na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wykładowca i egzaminator na zajęciach aplikacji radcowskiej w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie oraz wykładowca na aplikacji komorniczej w Izbie Komorniczej w Krakowie m. in. z prawa podatkowego, prawa gospodarczego. Egzaminator przedmiotów zawodowych wpisana na listę egzaminatorów Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie, a także wykładowca ośrodków kształcenia służb administracji publicznej na terenie całego kraju. Posiada bogate doświadczenie zawodowe w zakresie podatkowych aspektów doradztwa prawnego, takich jak analiza konsekwencji podatkowych transakcji gospodarczych, identyfikacji i zmniejszenie ryzyk podatkowych, optymalizacji podatkowej , procedur podatkowych. Jest ekspertem w dziedzinie podatków, w szczególności zakresie optymalizacji podatkowej w transakcjach kapitałowych fuzji i przejęć. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa podatkowego dla osób fizycznych międzynarodowych korporacji, firm oraz spółek z udziałem Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego.
prof UEK dr hab. Maślanka Tomasz – adiunkt w Katedrze Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zainteresowania badawcze koncentruje wokół problematyki płynności finansowej, weryfikacji zagrożenia kontynuacji działalności jednostek gospodarczych oraz wykorzystaniu w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw rachunku przepływów pieniężnych. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu finansów przedsiębiorstw, analizy finansowej oraz przewidywania upadłości podmiotów gospodarczych.
Olczak Krystyna - biegły rewident, biegły sądowy. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu od wielu lat związana z audytem, w tym przez kilkanaście lat z międzynarodową firmą audytorską. Wieloletni wykładowca - praktyk specjalizujący się w tematyce związanej z rachunkowością wg UoR i MSSF oraz rewizją finansową.
Oszczypała Grzegorz - biegły rewident i ekspert w dziedzinie audytu i doradztwa, wykładowca-praktyk. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie od zawsze związany z audytem finansowym. W latach 1999-2002 był zatrudniony w Deloitte & Touche Audit Services Sp. z o.o. w charakterze audytora finansowego spółek. W latach 2002 – 2011 współtworzył i był wspólnikiem kancelarii biegłych rewidentów w Krakowie. Obecnie właściciel firmy audytorskiej. Posiada wykształcenie i doświadczenie zawodowe zarówno w dziedzinie audytu, prawa podatkowego, finansów i rachunkowości. Obok usług atestacyjnych, jego główną specjalnością są wyceny przedsiębiorstw, obsługa audytorska i doradcza fuzji, przejęć, podziałów i przekształceń spółek, a także restrukturyzacji.
Sobińska Ewa – biegły rewident, biegły sądowy, współtłumaczka i współwydawca publikacji IFAC „Przewodnik Stosowania Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej w badaniu Małych i Średnich Jednostek”, „Przewodnik wdrażania kontroli, jakości w Małych i Średnich Firmach Audytorskich”, „Przewodnik Zarządzania w Małych i Średnich Firmach Audytorskich”. Doświadczony wykładowca z zakresu rachunkowości i rewizji.
Zakrzewska Justyna Beata – biegły rewident, Zastępca Przewodniczącego Rady ACCA w Polsce, Prezes Zarządu Instytutu Audytu Sp. z o.o., wizytator Krajowej Komisji Nadzoru. Tłumacz z ramienia KIBR publikacji IFAC, współtłumaczka publikacji: „Przewodnik Stosowania Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej w badaniu Małych i Średnich Jednostek”, „Przewodnik wdrażania kontroli, jakości w Małych i Średnich Firmach Audytorskich”, „Przewodnik zarządzania w Małych i Średnich Firmach Audytorskich”. Współautorka książki do obligatoryjnego szkolenia biegłych rewidentów „Badania Małych i Średnich Jednostek wg polskich standardów i MSRF”. Swoją wiedzę przekazuje, jako certyfikowany wykładowca szkoleń obligatoryjnych w ramach Krajowej Rady Biegłych Rewidentów w całym kraju. Jest prelegentem na krajowych konferencjach i regionalnych zjazdach auditingu Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Wiedzę zawodową uaktualnia uczestnicząc w europejskich i światowych konferencjach i kongresach z zakresu audytu, rachunkowości, etyki i standardów wykonywania zawodu, co pozwala na bieżąco śledzić wszystkie najnowsze zmiany i trendy w tej dziedzinie.
Wymagania techniczne w przypadku realizacji usług w formie zdalnej
Szczegółowe informacje na temat usługi
Usługa będzie realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym (usługa odbywająca się z wykorzystaniem połączenia on-line na platformie MS Teams. Liczba uczestników szkolenia (maksymalnie 30 osób, a w przypadku warszatów 20) będzie umożliwiała wszystkim Uczestnikom swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć (prezentacja, ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.). Materiały dydaktyczne będą miały formę plików dokumentów.
I. Szkolenie zdalne (w czasie rzeczywistym) przy wykorzystaniu platformy MS Teams
II. Wymagania sprzętowe jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
Komputer i procesor
Windows: 1,6 GHz lub szybszy, 2-rdzeniowy; 2 GHz lub szybszy jest zalecany dla programu Skype dla firm
macOS: Procesor firmy Intel
Pamięć
Windows: 4 GB pamięci RAM; 2 GB pamięci RAM (wersja 32-bitowa)
macOS: 4 GB pamięci RAM
Dysk twardy
Windows: 4 GB dostępnego miejsca na dysku
macOS: 10 GB dostępnego miejsca na dysku w formacie HFS+ (nazywanym też formatem macOS Extended) lub APFS
Wyświetlacz
Windows: Ekran o rozdzielczości 1280 x 768 pikseli (obsługa rozdzielczości 4K i wyższej w systemach 32-bitowych wymaga przyspieszania sprzętowego)
macOS: Ekran o rozdzielczości 1280 x 800 pikseli
Grafika
Windows: Sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga programu DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10 (lub ze sterownikiem WDDM 1.3 lub nowszym dla systemu Windows 10 Fall Creators Update). Program Skype dla firm wymaga programu DirectX 9 lub nowszego, 128 MB pamięci graficznej i formatu z możliwością obsługi 32 bitów na piksel.
macOS: Brak wymagań dotyczących grafiki
W przypadku korzystania z aplikacji mobilnej zaleca się aby korzystać z urządzenia nie starszego, niż 4 lata wraz z dostępem do internetu.
III. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik
Przepustowość łącza zgodnie z wytycznymi Microsoft: dla grupowych połączeń video powinno być łącze minimum 1Mbps / 2Mbps (wysyłka/odbiór), łącze powinno być stabilne.
IV. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Uczestnik powinien posiadać oprogramowanie, które będzie umożliwiało dostęp do prezentowanych treści i materiałów w programach: PowerPoint, Word, Excel, Adobe Acrobat.
V. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line
Uczestnik kursu otrzyma link do spotkania, który będzie ważny do zakończenia szkolenia.
Rezygnacja z udziału w szkoleniu
Rezygnacja Uczestnika ze szkolenia wymaga formy pisemnej. Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu najpóźniej 3 dni przed jego rozpoczęciem, jeżeli zrezygnuje w terminie krótszym niż 3 dni jest zobowiązany do poniesienia opłaty w wysokości 100% ceny szkolenia.
Uwagi można składać drogą mailową krakow@pibr.org.pl lub telefonicznie 12 432 90 60.
Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych organizowanych Regionalnego Oddziału Polskiej Izby Biegłych Rewidentów w Krakowie oraz Krakowskiego Ośrodka Szkolenia Regionalnego Oddziału Krajowej Izby Biegłych Rewidentów w Krakowie